Jag vill ingenting mer.


Publicerat den: 2008-02-23 [08:33:08]

image1147
Vilken underbar bild. Skeppet vet inte alls vad som finns bortom all dimma...


Godmorgon mina vänner. Igår blev det en stillsam kväll för mig och älsklingen. Han jobbar tråkigt nog idag och jag ska snart iväg för att köra lite kondition och ett Core pass på SATS!
Solen skiner ju utanför så då hoppas jag verkligen att det kan bli en liten promenad med pappa och Nemo lite senare. Men vi får inte hoppas för mycket - stormen har ju härjat över hela Göteborg inatt.
Nu är det lördag idag. Många ska ut och skaka på den lurviga kan jag tänka mig... Inte jag! Melodifestivalen, mina två pojkar, lite god (?) mat och så kanske något glas vin framför tv:n. Ingeting mer. Jag vill ingenting mer.

Önskar er en fin start på lördagen.

Blås inte bort där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin