Oändlig kärlek.


Publicerat den: 2008-02-21 [21:29:27]

image1141
lillemannen pratar i telefon.

Gud så glad jag blev efter jobbets slut. älsklingen och lille mannen väntade på mig utanför i regnet. Lille mannen hade inte sett mig på två dagar och pussarna var offantligt många. Wiiieee så glad mamma blev lille mannen :) Du är så guld värd. Så mycket värd.
Du är värd alla tråkiga promenader i regnet.
Alla tuggben man hittar i den nybäddade sängen. 
Alla leksaker som ligger utspridda överallt.
Dina fruktansvärda fisar.
allt allt är du värd lilla älskling.
Allt och mycket till.

Kommentarer
Postat av: Natha

sicken liten sötnos:D

2008-02-21 @ 21:46:51
URL: http://nathabee.blogg.se
Postat av: evelina

hihi såååå söt är han er lilla prins!! han förtjänar all kärlek i världen och det tror jag ni ger honom!
kram

2008-02-21 @ 21:50:22
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin