Pamela Ewing!!!


Publicerat den: 2008-02-04 [21:20:29]

image1051

Måndagen över. Och ni vet ju hur jag brukar tänka. Vi kan inte ha helg utan måndag och resten av dagarna :)
Har ni haft en bra måndag då? Här har det varit lite seeegt men dagen avslutades bra. Älsklingen har nämligen lämnat Trombocyter för första gången och det gick alla tiders :) Duktig, så duktig!!!
Jag tänker iaf. ge mig tidigt ikväll och efter vanilj the´t hoppa i säng. Imorgon är det två träningspass på raken och då ska man vara utvilad :) Är faktiskt ledsen också.  Pam Ewing är allvarligt skadad i Dallas och hon kanske inte kommer att vara med längre :(  Tycker att hon är fantastiskt vacker. Bland det vackraste som finns. Mamma kommer som sagt på första plats!!!

Önskar er därför en mycket bra måndagskväll.

Kommentarer
Postat av: evelina

2 träningspass? du är galen! jag tycker det var jobbigt med 40 min på trampmaskinen haha =)

kram kram

2008-02-04 @ 21:23:53
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: evelina

vad ska du köra för pass då? tror LÄTT det är jobbigare än 40 min på trappmaskinen =)

de lägger på gele på naglarna så de håller bättre =) förstärks liksom! jag har ganska sköra naglar som skivar sig och kräver mkt jobb = jobbigt! och till bröllopet vill jag ha långa fina naglar =)

kram kram

2008-02-04 @ 21:28:54
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Kristina

Å du ser oxå på Dallas, shit vad spännande det är. Såg på detta när jag var yngre men minns knappt nåt men jag har mina aningar om vad som händer med Pam nu. Jättevacker är hon btw:) Ha en bra dag! Kram

2008-02-05 @ 09:00:45
URL: http://thisis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin