Thank god for friday!


Publicerat den: 2008-02-21 [22:07:58]


image1142

Tydligen så ska det bli vår här i Göteborg till helgen. de pratar om hela 10 grader varmt och sol :)
Jag hade tänkt inleda lördagen med två träningspass och därefter knallar jag hem till mina föräldrar för att umgås med pappsi under några timmar. En skogspromenad, lite mat och så en massa massa skratt och garv. Vi är ganska löjliga när vi ses. Vi skämtar och asgravar åt allt. Är vi ute bland folk så händer det att de vänder sig om för att stirra  :) hahaha.
Hur som. På kvällen så har jag pantat mina två pojkar. Melodifestivalen och taccos :)
Thank God its friday tomorrow :)

Vad ska ni hitta på under helgen då?

Kommentarer
Postat av: Anna

Oh, vår..det känns rätt avlägset här. Men härligt för er :-)
Vi har funderat en del på det, "Skrålle" ska få bebisar när som helst så det är lockande.. (det är sambons systers hund). Men det är som sagt en del att tänka kring. Det är framförallt det här med passning, redan nu kan det vara knepigt och det blir ju inte lättare med tre djur. Så vi får se helt enkelt.
Har ni funderat på fler fluffar?

kram!

2008-02-21 @ 22:32:48
URL: http://skaninginorrland.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej snäckan! Så underbar bild :) tagit själv eller? Då är det fredag igen spå skönt...hoppas att du får en bra fredag och en trevlig helg,,jepp i morgon är det fest för min del...så det blir nog inget melodi tittande får se det på söndagen om det finns repris....Ha en skön fredag i alla fall...kram kram

2008-02-22 @ 11:09:30
URL: http://Blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin