Trappmaskin & Core - en bra start på dagen!


Publicerat den: 2008-02-09 [12:54:58]



image1068
En solig bild från förra sommaren. Landvetter flygplats och första omgången ner till Bulgarien :)

Godddag mina vänner! Hur mår ni denna strålande vackra lördagsmorgon?
Jag mår super och solen skiner så där underbart här i kalla med vackra Sverige :) Dagen började allt för tidigt för mig och jag han både ta mig igenom ett hårt pass på trappmaskinen och därefter ett Core pass på SATS. Mår hur bra som helst. Sitter för tillfället hemma hos mamma och pappa och käkar naturgodis :)
Ikväll är det Melodifestivalen för hela slanten :) så vi ses i dimman :)

Kommentarer
Postat av: Angel

Vad söt bild gumman.Hoppas du får kul i kväll =)

2008-02-09 @ 13:07:14
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: Anna

Jag har haft en jätteskön dag än så länge, vaknat i lugn och ro, gosat med fluffarna och lyssnat på musik. Nu ska jag fixa en kopp kaffe & se på Gossip Girl :)
Blir nog Melodifestivalen här med ikväll!

Jättesöt bild förresten :)

Stor kram!

2008-02-09 @ 15:15:23
URL: http://skaninginorrland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin