Ursökta röran. . . Jag bygger om!


Publicerat den: 2008-02-27 [20:33:28]


image1169Godkväll alla små nissar. Vilken seg dag det har varit. Man går runt och är hängig och trött och en del seg på jobbet  - speciellt när vi inte har så där jätte mycket att pyssla med. Onsdagen avslutades dock med lite träning på kära SATS och jag försöker varva ner här hemma.
Dessa veckor ber jag alla mina vänner om ursäkt. Jag har inte kunnat vara så aktiv som innan - men vi har alla våra dalar och toppar och jag är bara så jädrans trött just nu. Det blir bättre, det blir bättre.
Försöker ladda inför morgondagens sjukgymnastik och sjuksköterska. Det är mysigt att träffa de där söta tanterna på psyket. Yepp. Det kanske inte ger mig mycket för stunden men jag hinner ventilera och fundera efteråt och i längen så är våra möten väldigt bra livlinor. Jag är väldigt glad att jag fortsatte med våra möten.

Efter Dallas väntar sängen och lite läsning i boken Mattilllåtet. Godnatt sötisar.


Kommentarer
Postat av: evelina

hoppas du har haft en bra dag gumman, och att det går super med dina besök imon! =)

kramar

2008-02-27 @ 22:15:35
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin