Vin vs räkor :)


Publicerat den: 2008-02-02 [16:44:39]

Oj vilken dålig uppdatering. Men jag har verkligen varit mör i kroppen efter dagens träning. Som blev:
Trappmaskinen - 30 min. (bra om man vill gå ner i vikt. Något jag INTE strävar mot utan har den som uppvärmning.)
Core - 30 min. (intenisva magövningar, fokus på mage, rygg och hållning).
Body Pump - 55 min. (något som absolut inte var för mig. Jag är mer för stenhård cyckel eller graciös dans:)

Väl hemma efter att ha inhandlat vin och räkor så däckade jag faktiskt av i sängen. Under 2 timmar sov jag gått och lät lunchen få smällta, magen vila och dåliga tankar skjutas iväg. So far so good :)

Vad gör ni ikväll då?
Jag ska banka upp lite saker på väggen hade jag tänkt.
image1032

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej snäckan! Kul att du gillade mina ego bilder...'är allt för egenkär,,,hahhahah.....Denna lördag ska man hem till våra vänner på middag i kväll,,,så man behöver inte tänka på mat i dag,man blir serverad..ska bli skoj,,,så bull att ha tränings värk över allt,,det är bar att ta det lungt några dagar sen på det igen,,, vad tränar du för något? Ha en skön lördag.. kram kram

2008-02-02 @ 16:48:41
Postat av: evelina

oj oj riktigt hårt på träningen idag =) önskar jag med kunde gå! på måndag då jäklar =) du motiverar mig tjejen!
hoppas bankandet går bra ikväll =)

kramar

2008-02-02 @ 17:07:34
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Angel

Jag är typ sjuk eller ja förkyld,men så lycklig över att ha fått kontakt igen med min bästa vän sen vi var små *s* nästan så jag blev frisk för en stund haha,ha en helt underbar kväll

2008-02-02 @ 18:02:34
URL: http://angelsmode.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin