Bättre tider - here I come :)


Publicerat den: 2008-01-27 [21:25:09]

Ikväll blir det till att lägga sig tidigt. Ny vecka och nya tag börjar imorgon och vi måste vara pigga och fräscha. Träningen kommer endast att bestå av 4-5 pass denna veckan med tanke på att dansen är borttaget på lördag och då får jag se om jag provar någon ny klass så som Core eller Body PumpCore har stort fokus på bålen, dvs. magen och ryggen, vilket är enormt viktigt för en god hållning och för att orka med övrig styrka med rätt teknik. Låter ju jätte bra. Men ikväll blir det ingen träning. Jag ska vattna blommorna vilket får mig attvarva ner. Därefter blir det till att lägga en Jordgubbsmask på facet och vänta på bättre tider :)

image1007

Kommentarer
Postat av: evelina

aa vad najs med ansiktsmask =) o att du orkar 4-5 pass i veckan! jag tycker 3 skulle vara mkt haha =)

vad skönt att han får flyga med er, men är det inte trångt under stolen?

kram!

2008-01-27 @ 21:28:58
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Maja

Själv sitter jag framför tvn med chips och trocadero. Funkar prima ;)

2008-01-27 @ 21:54:28
URL: http://missmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin