Bröllopsplaneringen fortsätter...


Publicerat den: 2008-01-19 [09:42:16]

image966Godmorgon mina vänner. Idag ska vi göteborgare tydligen drabas av stormen som är på väg. Visserlingen vaknade jag av att det blåste ganska så hårt utanför fönstret men solen har tittat fram och dagen känns helt plötsligt mycket enklare då :)

Vad gör ni då mina vänner denna tidiga lördag?

Jag bestämde mig för att hoppas över dagens danspass och ist. börja fundera på alla affärer som jag och älsklingen ska trippa in och ut i. Vi ska nämligen ut och leta efter vigselringar. Så dagen kommer att spenderas med mycket planering inför sommaren. Ringar och favors till gästerna. Håller er uppdaterade...

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin