Folket - smile :)


Publicerat den: 2008-01-11 [18:52:08]



image939
Här har ni en happy beast. Helt enkelt glad för att han haffat mina strumpor. Det kallr jag för äkta glädje.

Hej gänget.
Arbetsveckan är över och fredag är nog den bästa dagen på hela veckan:) Verkligen. Och inte för att den är så nära måndagen, utan för att jag just har två hela dagar ledigt :)
Vilken underbar vecka det har varit. Ångesten la sig efter söndagens födelsedagskalas och har hållt sig på ett bra avstånd från kropp och hjärna. Jag har kunnat sova, fungera på jobbet, skrattat, tränat, ätit och fungerat normalt.
Vet ni hur underbart detta är? Jag vet ju att denna stund är att ta vara på och att det när som kan slå om. Men det är just det jag inte ska fundera på. Vi måste leva i det som är JUST nu och sluta oroa oss om det som kanske sker.
För så länge man har ett leénde på läpparna så programerar hjärnan om och tror att vi är glada fastän man kanske just då är lite purken. So smile for fuck´s sake :)
SATS - dans är över. Imorgon väntar ett nytt dans pass tidigt på morgonen. Underbart!
Men nu är det dags för mig att piffa till mig för att gå på dejt med mannen i mitt liv.

Önskar er en fin fredag.

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Evelina

haha vad söt han är er bebis =)
ja fredrik har inte protesterat i alla fall =) och vi ska ju åka o titta... ärligt talat så har han inte så mkt att säga till om, jag får ju köpa hund om jag vill! ohc jag vill verkligen, har velat i många många år!

vi var med hos guldsmeden idag, och jag har nog hittat en ny favorit!! Jag ska nog maila dig så du kan hjälpa mig med lite tips vad du tycker är finast! om du vill?

kramar

2008-01-11 @ 20:12:02
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Helena

Är precis som min lilla hund.. hon älskar strumpor och underkläder, haha! Strumpor hittar man lite här och där efter henne =) Älskar färgerna som din lilla vovve har, jättefina!

2008-01-12 @ 14:35:49
URL: http://www.metrobloggen.se/misshoneypie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin