Jag är så ledsen...


Publicerat den: 2008-01-19 [20:23:03]

image970

Jag är så ledsen. Så hemskt ledsen för att vi inte kan hitta en ring till mig. Ingenting passar. De kan inte förminska den ringen jag blev förälskad i och den minsta storleken är nr 16... Nr 16 glappar som bara den :(
Förmodligen får en av affärerna in en av ringarna som jag fastnade för men de vet tyvärr inte när. Nähe.
Vi får hoppas på Bröllopsmässan nu under februari. Och så kommer ju Alla hjärtans dag upp också :) Så här ska vi inte tappa modet, inte bli stressade utan låta saker få ta sin tid. Som sagt: Bra saker sker sakta. Right?!
Men glda får vi vara för att det fanns en del modeller som älsklingen fastnade för också. Men än ska vi inte förhasta oss här heller. Dessa ringar ska ju följa oss resten av livet och då måste manvara 110 % säker.

Så nu vet ni detta.

Kommentarer
Postat av: evelina

vad trist... men det SKA gå att förminska, de förmiskar ju min o den har massa stenar i... borde verkligen inte vara nåt problem. Men detta tycker jag är ÄNNU större anledning till att ni ska gå till en RIKTIG guldsmed, då får du ringen som du vill o rätt storlek från början!

KRAM!

2008-01-19 @ 20:26:31
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: evelina

gå till en guldsmed gumman...

de hjälper till så otroligt mkt och kan göra en ring exakt efter dina önskemål.
Seriöst så har jag kunnat mer än expediterna i kedjebutikerna, ex guldfynd.

jag har 16 och en kvarts eller nåt sånt, men det hade inte varit några problem att förminska den under 16!

kram

2008-01-19 @ 20:41:25
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Tess

Måste få säga snygga ringa vi har också dom ringara som förlvningringar =)
Synd att du inte hittar den stoleken som passar dig. :(

2008-01-22 @ 14:12:14
URL: http://cutetess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin