Jag hoppas far-mor...


Publicerat den: 2008-01-18 [22:41:02]

 
image965
Sista minuterna med far-mor och hennes Vasko. Sommaren 2006. En fin och ångestfri sommar :) Jag hoppas far-mor att du dansar på mitt bröllop i sommar. Precis som du lovade för 100 år sedan...
Ja - för 100 år sedan när du var ung och jag var liten och allt var så enkelt.
Nu är allt bara så konstigt. Är jag verkligen vuxen nu? Ska man gifta sig då? Och sedan trippande-bäbis-fötter...
Men jag vill inte ha de där trippande bäbisfötterna än. Inte på ett bra tag.
Nej nej....








nej.

Kommentarer
Postat av: Anna

Visst känns det overkligt ibland att man "plötsligt" är vuxen..det går så fort!
Var bor din farmor? Jag tänkte eftersom ni träffas så pass sällan så finns hon kanske inte i närheten?

Just det, den randiga baddräkten är från H&M. Jag såg faktiskt inte om den fanns i bikini med men det är nog inte omöjligt :-)

2008-01-18 @ 23:52:15
URL: http://skaninginorrland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin