Lev här & nu.


Publicerat den: 2008-01-14 [19:29:14]


image944


Nu lever jag igen. Det gör jag verkligen. Efter ett härligt träningspass så är jag igång igen. Härligt att jobba dag så att man både hinner spinna, plocka tvätt och äta rätt så tidigt.
Måndagar är ju inte kända för att vara favoriten direkt men man får göra det bästa av dagen. Och snart är även den över. Guuuuuuuuuuuud vad fort allt går.Här gäller det verkligen att ta vara på tiden och göra det bästa av varje dag.

Jahopp. Vad gör ni då?


"Vår längtan efter framtiden gör att vi glömmer att leva i nuet"

- CHUANG TZU -


Kommentarer
Postat av: evelina

tack =) jo jag är jätteglad och SUPERNÖJD!

Det är jättebra att lämna in gammalt guld, om man exempelvis som vi vill ha nya ringar! Idag hade visst guldpriset stigit jättemkt sa dom men vi fick köpa min ring till det gamla priset =) men lämnar ni in gammalt guld så går det ju använda om ni gör nya ringar!

Gå till en guldsmed, alltså inte guldfynd och såna kedjor, de har ju oftast bara försäljning och inte tillverkning. Vi gick till en liiiten guldsmed som är supertrevliga och det behöver som sagt inte bli dyrt!!

kramar!

2008-01-14 @ 19:41:18
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Angel

Åh tack gumman,din blogg är också jättebra verkligen,alltid kul att kika in här =) Tack för dom uppmuntrande orden.Kram

2008-01-14 @ 19:46:02
URL: http://angelsmode.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin