Nattradio i öronen.


Publicerat den: 2008-01-22 [21:27:20]

image987Ohhh vad jag hade önskat åka på en bussresa. Italien, Spanien eller varför inte Prag! Sommaren 2001 gjorde jag och familjen en 10 dagars bussresa till Lloret de Mar i Spanien och fick verkligen valuta för våra pengar. Det är mycket man hinner uppleva, smaka på och se under en sådan resa. Det är mysigt och väldigt lugnande. Speciellt för oss som är så jäkla flyggrädda :)
Det är så jäkla msyigt att åka buss. Att få bädda ner sig i busstolen, lite godis bredvid och radio i öronen. Jag älskar nattradio i öronen. En mörk, lugn röst som vaggar mig till sömns.
Det är synd att älsklingen avskyr att åka på bussresor. Men jag ska nog få ändring på det där.
Nu sparar vi till bröllopet, men vi är ganska spontana av oss :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Så mysigt det låter, jag har alltid gillat buss så det hade passat mig (förutom med toalettbesök då, haha..är inte så förtjust i busstoaletter). Åkte mycket till & från Göteborg för ett par år sedan och det var så mysigt på natten när man satt med en liten lampa tänd, lyssnade på musik och skrev brev eller läste.

Hur gammal var du när du kom till Sverige?

Godnatt o kram!

2008-01-23 @ 00:11:40
URL: http://skaninginorrland.blogg.se
Postat av: Anonym

Godmorgon snäckan! Hoppas att du får en jätte bra dag....Jag tränar på Friskis och tränar många olika pass....Ska börja jobba nu så du får ha en bra onsdag..kram på dig

2008-01-23 @ 06:26:53
URL: http://blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin