November rain all over . . .


Publicerat den: 2008-01-16 [22:44:47]

image951

Är hon inte vacker? Som ni vet så är just Guns N`Roses låt  - November rain min inspiration på bröllopsklänning.
Kanske var jag en si så där 10 år när jag fastnade för denna vackra skapelse. Och jag blev upp över öronen förälskad...
Ca 11 år senare träffar jag mannen i mitt liv.
Idag äger jag en liknande men mycket vackrare skapelse och om ca 5 månader och 20+ dagar får jag äntligen bli ett + ett med den vackraste människan på denna jord.


Kommentarer
Postat av: Maja

Ska du ha en sån klänning? Supersexig ju. Han kommer ju svimma. ;)

2008-01-17 @ 10:58:58
URL: http://missmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin