Vi kommer att dö om vi inte slutar!


Publicerat den: 2008-01-12 [12:48:08]

Om vi inte slutar så kommer vi att dö. Vi kommer att dö i förtid. En långsam och mycket plågsam död.
Anorexia innebär inte bara en tunn och mycket mager människa. Anorexia är lögner, sned kroppsuppfattning, ingen matordning, onormal kroppsvikt, skam, tårar, kalla händer och fötter, uppblåst mage, hår som faller, av, tänder som ruttnar. Anorexia är så mycket mer än bara vikt.

Den här video är gjord av Kat. Den här tjejen har själv haft en äs och lägger nu ut videos på You Tube för att försöka banka in lite vett i våra hjärnor. Vill ni veta mer om henne - vilket jag verkligen rek. så sök under namnet: 
eniwekwe


Anorexia: An Outsider's Perspective
 


You are going to die

Kommentarer
Postat av: evelina

usch jag blir så ledsen tjejen när jag tänker på att denna fula sjukdm finns i dog och inte vill bort! Men du är stark, kom ihåg det , du MÅSTE blir bra, för din egen skull faramför allt, men även för din blivande man, familj, framtida barn...

jag tror på dig =)

kramar

2008-01-12 @ 13:08:56
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin