Viktigt med en bra start!!!


Publicerat den: 2008-01-05 [11:45:09]


image912Ohh vilken härlig morgon och vilken bra start på dagen. Jag och älsklingen var uppe med tuppen och drack kaffe. Därefter var det som sagt dags för oss att åka in till stan. Jag dansade. Han söp mera kaffe. Det bästa med att börja dagen med ett träningspass är just att huvudvärken som jag gått omkring med sedan igår morse - nästan försvunnit :) Vilket härligt pass det är. Jag tjatar -  I know - men ni måste verkligen testa SATS - dans :) Verkligen!!!
Hur som. Ikväll är det bestämt att våran son ska få vara med oss. Vi ska köpa gott vin, räkor och bara vara vi tre :)
Vad skönt.

Jag önskar er en trevlig dag :)
See you later.

Kommentarer
Postat av: M

svar: haha, nej inte jag heller..men jag tänker göra ett försök! nej precis, det är det jag vill få fram! tack för att det finns vissa som förstår och som inte direkt anser att våran är fjortis. Grattis till bröllopet! Måste vara underbart! Kram

2008-01-05 @ 11:46:07
URL: http://lillmalin90.blogg.se
Postat av: L i n d a . B l o m

Svar; Tack så mycket! :D Vilken sötnos du hade!

2008-01-05 @ 13:03:19
URL: http://lindaslya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin