En sjuk hund. En massa spring och en mycket orolig matte :(


Publicerat den: 2008-07-14 [08:12:15]

Hej hej mina vänner.
Hur mår ni idag???

Vi - mannen, jag och Nemo planerar smått för hemfärden till Sverige igen och ska ut och handla lite småsaker.
Jag har varit världens sämsta bloggerska den här veckan men det har varit mycket att stå. Bla. har lilla vovven varit jätte sjuk och jätte dålig. Vi har flängt runt  akut med honom hos doktorn och han har fått genomlida en massa sprutor och mediciner. Något han avskyr :( Jag trodde en morgon att det skulle bli hans sista tid här med oss och att vi kommer att åka hem med en tom bur på onsdag!
.
.
.

Men nu ska det vara okey igen - tror vi iaf. Våran gammla Nemo ser ut att vara tillbaka.
Som sagt så uppdaterar jag ordentligt med info om bröllopsdagen när vi väl är hemma i Sverige.
Tills dess får ni nöja er med lite bilder på annat.

Vi ses.


Våra team t-shirts. Gjorda en två dagar innan bröllopet.


Som man och hustru på hotell Koral. Vi dricker champagne i våra bröllopsglas. Äter chips och godis och bara njuter av varandra.


Älsklingen och hans kusin dansar horo i Varna innan utgång :)


Med våra älskade vittnen. Min allra närmaste tjej på Exit för några dagar sedan.


Med världens godaste drink.

Kommentarer
Postat av: Angel

fina bilder gumman

2008-07-14 @ 10:34:48
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Evelina - newlywed <3

godmorgon gumman!



åh så bra att nemo är bättre igen!! det är så hemskt när ens små fyrbenta vänner mår dåligt!



när pker ni hem igen? vi åker till tunisien imorgon =) vi åker verkligen om varandra!



kram!

2008-07-14 @ 12:00:46
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Tinna

Åhh äntligen lite bilder =)

Vad härligt det ser ut !

kram

2008-07-14 @ 16:34:00
URL: http://tinnaochjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin