Sova för att ladda???


Publicerat den: 2008-07-18 [21:45:15]


Godkväll mina vänner. Idag har det varit lite tyst här omkring. Vi - snarare jag har varit extremt trött och grinig heeeela dagen... Förmodrar att jag varit a pain in the ass för stackars Pär :( Jag har sovit, sovit och sovit och klagat som en äkta ragata. Förlåt älskade :( Men efter lite träning sitter jag här hemma med pojkarna. Ikväll har vi endast tittat på film och ska nog snart förmodligen spela yatzy. Imorgon kommer nog bilder från bröllopsfesten.
Ikväll får ni nöja er med dessa :)

Godkväll.


vi satt nog nästan aldrig ner under hela festen. Rörde knappast maten...


Här leder jag Horon. Wieee så skoj det var :)

Kommentarer
Postat av: Angel

Så fina bilder gumman.Du ser så lycklig och vacker ut

2008-07-18 @ 22:40:27
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Evelina - newlywed <3

hihi ni ser verkligen ut att ha kul vännen, alldeles underbart!!

2008-07-22 @ 16:41:25
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin