Bröllopsfesten fortsätter. Del 2.


Publicerat den: 2008-07-26 [14:05:01]


Pappa håller i det första talet. Ett mycket fint tal till oss båda. Pappa var nervös men såg samtidigt så otroligt stolt ut.


Därefter håller Mitko i sitt till - på en mycket bra engelska. Vi blev otroligt rörda av alla fina ord och en otroligt nervös Mitko kunde därefter gå och sätta sig ner igen.



Första horo dansen inleds och hålls av Mitko. Den första ringdansen varande under ca 15 min och vi plockade upp flera gäster då vi passerade olika bord.


Yihaaaaa.


Vi hinner knappast smaka på salladen innan det är dags för våran första dans som man och hustru. Zucchero feat Randy sjunger Diamante och vi förstår knappast att det är på riktigt. Jag minns att Pär snurrade runt runt med mig och jag upprepar gång på gång: Detta var min önskan...


Kommentarer
Postat av: Angel

åh så fina bilder,nej konserten jag ska på är Iron Maiden och det är i kväll weiiiii

2008-07-26 @ 14:30:30
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Evelina - newlywed <3

åh jag blir alldeles tårögd av alla bilder! Ni var så fina, och det bara lyser om kärlek om er!!



kramar

2008-07-27 @ 21:14:17
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin