Allt har precis börjat . . .


Publicerat den: 2008-06-09 [12:07:32]



Jag fick frågan om vad som händer när allt är över.
Bröllopet alltså. När den stora dagen har tagit slut & allt man planerat är färdigt.
Och visst jag måste hålla med om att det är mycket planering och mycket prat om just bröllopsdagen. Det är det.
Men allt tar inte slut där. Allt börjar just där.
Vi har mycket att se fram emot innan och efter bröllopet.
Bröllopet är bara ett stopp - på vägen.
Bröllopet är bara ett bevis på att vi hör ihop.
Vare sig det är enkelt eller storslaget.
För mig är ett kyrkligt bröllop - ett bevis framför våra nära och kära - och framför allt Gud.
Så efter bröllopet är inte alla planer över.
Allt har precis börjat.



Where do I go, when part of me is dying?
Somewhere they're baking new bread
There's peace in my life.

Waiting for you, I'll drink a glass of wine
My heart will explode again
And we'll be larger than life


//Lyrics by Zucchero and Randy Crawford.//


Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt är bra med mig,,ska fixa något gott att äta nu på lunchen,,vet bara inte vad...ska tyvärr jobba i kväll..så man åker hemmi från vid 16 tiden .....HA EN Jätte skön dag...stor kram på dig från mig...

2008-06-09 @ 12:11:25
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Hemliga bruden

Klokt skrivet! Du har en så fin blogg :)

2008-06-09 @ 12:41:16
URL: http://hemligabrudens.blogg.se/
Postat av: Evelina - blivande brud <3

fint skrivet! så känner jag med, det är efter bröllopet allt börjar ju!! fördelen med att inte skaffa barn och allt det dät innan man gift sig =)



första natten utan f gick bra, men det var lite tråkigt när jag vaknade o insåg att han inte var hemma =) men det är han ju snart igen, och jag pratade med honom för ett litet tag sen- det var härligt!



kram

2008-06-09 @ 15:51:03
URL: http://evelinastrand.blogg.se/
Postat av: Sandra

Perfekt skrivet... Tror det sammanfattar det vi alla känner inför bröllopet :)

2008-06-11 @ 20:07:58
URL: http://sandrainthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin