Det är något magiskt över det hela . . .


Publicerat den: 2008-06-08 [17:32:11]

Ännu en varm dag är på väg att ta slut.
Bestående av träning har det varit och jag ångrade mig en del för den missade spinningen (som jag helt förträngt) när självaste instr. var på väg hem och alla lyckliga cycklister trippade ut från  SATS. Men aerobicsen är ett kanon pass och vi hade hur kul som helst idag :)
Hur som. Vi har solat idag. Och tittat på plan på Landvetter. Gått omkring där och bara tittat på resande människor. Det är något magiskt med flyplatser. Det finns väldigt mycket känslor inne på flyplatser. Mycket glädje och sorg. Mycket skratt och gråt. Mycket av känslor helt enkelt... oppas jag inte är allt för flygrädd i år. Vi har ju Nemo att kånka omkring på så då är tankarna någon annanstans...

Det pirrar extra mycket när vi åker till Landvetter.

Hett och skönt :)

Magi.

Solade här. Underbart vackert.

Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

vilken härlig dag ni ser ut att ha haft! din bikini ser ju bara för söt ut!



jag tror dig faktiskt när du säger att det kommer gå fort, när jag tänker på att det bara är 1 MÅNAD kvar till bröllop och det är halvvägs så inser ju även jag att det faktiskt är nära tills han kommer hem igen!

Jag är iaf glad över att han tog med sig telefonen, tydligen så skulle en del av killarna inte ens göra det!





är det jobb för dig imon igen gumman?



kram

2008-06-08 @ 18:13:15
URL: http://evelinastrand.blogg.se/
Postat av: Evelina - blivande brud <3

mins skor jag ska ha kommer från skopunkten, från laredoute har jag även beställt ett par billiga ballerina med rosett, det kanske är nåt för dig?

pärlörhängen har guldfynd billiga som är äkta! mina är därifrån och jag älskar dom =)



kram igen

2008-06-08 @ 18:14:51
URL: http://evelinastrand.blogg.se/
Postat av: Evelina - blivande brud <3

sno den du, det har jag ju med gjort hihi... så du ska med ha din bukett bunden så? vad för färg ska den gå i? blått tema hade ni va?

just det, det kommer jag ju ihåg nu när jag läser det att du hade det imon... känns det ok? hjälper det nåt?

imon är jag ledig så jag ska åka till en vän och hälsa på henne o sonen, de har varit i grekland så jag tror det blir till att kolla på lite kort o så =)



kram

2008-06-08 @ 18:20:30
URL: http://evelinastrand.blogg.se/
Postat av: Anonym

God kväll sötnos...Haft en skön söndag? Ja man har fått en del färg på kroppen men det är bara en början,,ska ha mera färg :) man blir helt salig efter solen,,vill ha mera av det,,hihih----HA en skön kväll snäckan...stor kram på dig

2008-06-08 @ 19:52:50
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin