Mina blå gula pojkar :)


Publicerat den: 2008-06-10 [20:25:30]



Ikväll är det match som sagt. Har någon kunnat ungå detta?
Här hemma har det varit en hispig start på denna vecka. Darling här bredvid är så jäkla nervös - nu när minuterna tickar ner och matchen närmar sig. Gult och blått pryder vårat hem och hans kropp :)
Hur tror ni att matchen slutar då???
Jag själv är lite små trött men eftersom jag även tränat denna dagen till ära så vaknade jag till precis lagom innan middagen. Nu är man pigg. Solen lyser och vi ska till på match.

Vi ses...

Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

nemen så söta pojkar du har hemma hos dig idag då!

jag kollar inte på matchen, känner mig lite ensam om det haha... till och med f kollar borta i usa!



kraaam!

2008-06-10 @ 21:02:33
URL: http://evelinastrand.blogg.se/
Postat av: Evelina - blivande brud <3

japp, de är lyckligt gifta sen 26 år tillbaka. Gifte sig i samma kyrka vi ska gifta oss den 10 juli, så vi hoppas på att få samma tur som dom och leva lyckliga i alla våra dagar =)



kommer du bra överrens med dina svärföräldrar?



kram!

2008-06-10 @ 21:46:05
URL: http://evelinastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin