Nästa månad står jag brud.


Publicerat den: 2008-06-01 [20:45:07]


Idag har jag varit upptagen med träning och picknik med darlingen min. Vi har solat lite, käkat sallad med lantbröd och därefter glass :) Kvällen spenderades med lillemannen och pappasi :) Vilken mysig helg.
Nu är det exakt 2 veckor och 4 dagar innan friheten :) Nu räknar vi ner. Och ni - det är 1 juni idag. Vi åker till Bulagrien dena månad och nästa månad står jag brud!


Puss på dig mitt hjärta :)


Härligt solväder ute.


Om tre och en halv vecka är detta vi :)


En Sten vid en Sjö i en Skog. Vackert.

Kommentarer
Postat av: evelina

åh vad häääärligt! så nära det är nu =)

jag kommer nog ha nåt diskret läppstift tror jag, eller bara glans som du =). ska fråga min sminkös, dvs syrran haha...

kram!

2008-06-01 @ 21:30:37
URL: http://evelinastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin