Ge mig tystnad - ge mig styrka!!!


Publicerat den: 2008-06-12 [20:51:06]




Godkväll bloggen och godkväll alla fina läsare som inte svikit mig!

Förlåt för att jag inte uppdaterat på lääänge men det har bara varit mycket igår och idag. Mycket med orken som lämnar mig och mycket annat vid sidan om. Jag behöver verkligen lugn och ro ett tag. Jag behöver TYSTNAD! Ge mig ett vaderat rum - så kan jag sitta där några dagar. Skönt :)
Hur som. Imorgon är det buss igen och på lördag slår vi klackarna i taket och värvar 500 nya blodgivare med alla andra blodbussar runt om i Sverige. Och eftersom Sverige är ett så underbart land så ska vi slå Spanien i fotboll också :)

och vet ni vad???
Jag har vunnit både en ny bloggdesign från en söt bloggerska och även en tröja som underbaraste Evelina lottat ut. Tack snälla sötisar :)

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Malin

Heeej. är det sverige och spanien imorgon?

kram kram

2008-06-12 @ 22:33:19
URL: http://www.malineb.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin