Heja heja Spanien!


Publicerat den: 2008-06-29 [21:16:06]

Idag sitter ni nog bänkade framför finalen i fotboll. Heja Spanien eller hur?!!!!
Vi har mest spenderat dagen hos "far-far" Vasko och sjukhuset. Fruktansvärda sjukhus här i Bulgarien måste jag medge. Endast - kala, förfallande väggar, nästan ingen mat, ingen tv. Gammla sängar. Gammla lakan. Nästan ingen tillsyn. Jag började gråta i smyg efter vistelsen där inne.... Hoppas verkligen att far-far blir bättre och att han får komma hem snart!!!

Ikväll ska jag nog lägga mig tidigt.
Imorgon ska jag ut efter väska, låga skor och favors till gästerna :)

Godkväll mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Linda

Läskigt med sånna sjukhus! Tur att våra här i Sverige är rätt så bra ändå. läste ttt du jobba som sjuksköterska, på vadf ör avdelning? jag är också lite sugen på det, men har inte tillräckligt bra betyg.

Mm får se hur länge jag klarar mig ifrån mitt godisförbud, jag är nog beroende av både godis och chokald, marabou, finns de nå godare? :)

Ha en bra söndaskväll du med!

kram

2008-06-29 @ 21:19:05
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Angel

Låter inget vidare för din farfar hoppas han kryar på sig snart.Ha en fin kväll sötnosar

2008-06-29 @ 21:22:01
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Evelina - blivande brud <3

haha ja för er är det ju äääännu närmre... känns så overkligt, tycker du inte?? fast det känns såklart mer på riktigt för er som är där nere o förbereder hihi!

vi tänkte inte heller ha bordsplacering men iom lapparna i presentaskarna måste vi ju det.



hoppas verkligen farfar blir bättre snart!



Hur många blir ni på bröllopet förresten?



kram!

2008-06-29 @ 21:34:58
URL: http://evelinastrand.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hjälp vad det är nära för er nu! Härligt!

Håller tummarna för att din farfar ska få komma hem snart!!

kram

2008-06-30 @ 11:43:38
URL: http://sandrainthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin