Idag är det bröllop!!!


Publicerat den: 2008-06-20 [12:32:33]



Hej hej mina vänner.

Här har man varit igång och gjort sig i ordning inför det kommande bröllopet som startar kl: 15:00 i Råda kyrka. Därefter blir det bröllopsmiddag och fest i Göteborg. Jag ser verkligen fram emot att få närvara och uppleva ett lyckans dag innan våran stora dag kommer.
Med endast 5 dagar kvar innan avresan så ska vi försöka hinna med en del också.
Bla. ska ringarana provas och hämtas.
Bröllopsboken ska fixas med.
Cd skivor ska brännas.
Bagage ska packas...
Hunden ska provligga i sin väska igen.
Hans papper och våra dokument ska kollas igenom.
Jag ska försöka träna alla dagar innan avresan utan morgondagen.
.
.
.

& så var det att njuta av semestern också :)

Grattis älskade ♥ - nu har du också semester!

Kommentarer
Postat av: jen

Åh va pirrit :)

Eran dag kommer att vara jätte fin och jätte vacker.

Grattis till herr och fru.



Kram

2008-06-20 @ 12:57:16
URL: http://jenfager.blogg.se/
Postat av: Älsklingen

puss på dig darling, nu har VI semester!!!!

Här kommerlite till på listan, men det är ju roliga saker....så man skall ju inte känna stress eller jobbigt mm.

Klippning på Tisdag.

Tandläkare på Måndag.

Kanske kemtvätt av vit kavaj, Måndag.

Köpa slipshållare.

Bränna lite av "min" musik, typ Per G å några till.

Välja mjuk kompisar till Bombom, han skall välja.

Printa flygbiljetten....ops det missade jag idag på jobbet.



Puss på hela dig,nu måste vi gå.

2008-06-20 @ 14:24:37
Postat av: Sandra

Mysigt!!! Vad kul med bröllop så nära ert eget. Mm, blev massa pussande och kramande igår.. LÄNGTAR efter vår semester och därefter bröllop!! :) Ha en helt underbar midsommar! Kram

2008-06-20 @ 16:14:34
URL: http://sandrainthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin