Lillemannen har blivit stor!


Publicerat den: 2008-06-10 [22:04:40]


Så här go och glad ser lillprinsen ut idag. Här i sin blöta handduk en varm sommardag :)
Mammas lilla prins!!!



Lille Nemo med sin syster.
Hittade detta kortet på uppfödarens hemsida.
Kullen kallas för : Överlevnadskullen.
Valparna var nära att ryka med vid förlossningen :(
Min lilla prins!



Namn: Nemo.
Ras: Långhårig och galen chihuahua.
Född: 2004.09.30 i Växsjö, ute på landet. Alltså en vuxen och känsmogen hane.
Bor: Av och till hos min mamma Teddy och pappa Pär. Även hemma hos mamma och pappa nr 2 - Mariana och George.
Förhållande: Är så stormande förälskad i Nelly som nu tyvärr har flyttat ifrån mig. Så nu är jag singel.
Favoritmat: Leverpastej. Kyckling. Korv och allt som innehåller kött.
Inte så gott: Ush för torrfoder. ( min mamma Teddy är så dum att hon tvingar i mig något sådant).
Om dagarna: Tittar jag på tv. Sover i min Lady och Lufsen säng. Tittar ut genom balkongen och skäller på alla. Gillar jag att kissa mååånga gånger. Busar jag med Ballen och alla andra gosedjur.
Favoritkroppsdel: Mina stora ögon och stooora öron. Jag är en sexig jävel enl. mig själv.
Älskar: Att bli kliad på magen och under fästinghalsbandet. Kissa- på allt jag ser utomhus. Att åka Västtrafik. Ta på kopplet är en annan favorit. Mina tuggben. Godis. Alla mina leksaker - speciellt mina gosedjur. Att vara The Boss!!!
Avskyr: Att bli duschad då jag är trött. Att bli lämnad ensam. Katter. Torrfoder ( ren blaska). Att mamma och pappa skäller på mig - då brukar jag stå och skämmas och sura som en gris i hörnet.
Morrar: Om andra skithundar kommer in i trappuppgången. Om någon tittar på mig då jag pinkar. Om någon bråkar. Eller när pappa gormar åt alla fotbollsspelare.
Ska jag bli då jag blir jätte stor: Stor och Kung.

Tack och hej
/Nemo

Kommentarer
Postat av: Susanna

Ah du fyfan vad olycklig jag kommer att bli..



Du jag tror det är olika för alla, isåfall är jag hellre olycklig smal än vad jag är nu:)

2008-06-10 @ 23:27:11
URL: http://HTTP://www.frozendream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin