Om 1 vecka gifter vi oss!!!


Publicerat den: 2008-06-29 [08:19:00]



Hejsan svejsan mina vänner.
Vet ni vad det är för dag idag??? Det är en vecka kvar tills bröllopet idag!!!! Om en vecka är jag hypernervös och Pär gör sig i ordning för att bli hämtad av bilen som kommer vid 10 tiden :) Igår var vi och åt och drack lite för mycket vin på restaurang Odessos igen. Maten är great och vinet för den delen också :) Fick även se ett brudpar som under dagen haft sitt bröllop just där på Odessos. Odessos som vi kommer att vara entra om just 1 vecka! Helt jävla overkligt! Jag förstår ingenting... Idag är man lite småseg och det blir ingen jogging för min del måste jag nog säga. Så ikväll blir det en lugn kväll med final i fotboll och ett besök på sjukhuset där far-mors man ligger. Han är på bättringsvägen så det blir en rolig visit!

Vi hörs lite senare.
Då uppdaterar jag nog med lite bilder.



Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

åh sötnosar, ni kommer vara världens vackraste brudpar!! Jag har sagt det innan men jag säger det igen, det har varit SÅ kul att följas åt genom all bröllopsplanering och jag längtar efter att få se era bröllopskort!



Jag ska med ut o röra på mig nu tänkte jag, fast en liten prommis =)



ha en bra söndag!



kram

2008-06-29 @ 08:32:00
URL: http://evelinastrand.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh tack!! Vad glad jag blir :)

Din är inte så dum den heller ;) Bara en vecka kvar till stora dagen, det är verkligen intingting.Är så spännande att följa er fram till the big day!

Söt bild.



2008-06-29 @ 10:33:51
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Angel

Åh är finalen i kväll?tack för tipset.Kraaamiz

2008-06-29 @ 10:36:31
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Nathalia

Å vad spänade. Att det bara är en vecka kvar till bröllopet.

Kram/N

2008-06-29 @ 17:04:58
URL: http://nathalias.blogg.se/joakimsstoltafru

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin