Ready for take of sweetheart? . . .


Publicerat den: 2008-06-24 [21:12:35]



Jaaaa mina vänner. Kanske är detta sista inlägget innan vi lyfter. Kanske inte.
Men imorgon kommer vi alla att vakna jätte tidigt för att knalla iväg till Landvetter så jag får se hur mycket jag kommer kunna blogga innan dess eller om det blir när vi väl är hemma i Galata!
Nu är det våran sista natt i Sverige som ogifta. Nästa vecka kommer släkt och vänner ner. Vi längtar som bara den.
Jag önskar er alla en fin fortsättning på denna vecka så hörs vi när vi hörs.
Titta gärna in då och då för rätt som det är så har jag uppdaterat!

Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

åh gumman jag är nervös för din skull =)!! men det kommer gå BRA!!!



hur har du tillgång till internet o dator där nere?



kram!

2008-06-24 @ 21:24:03
URL: http://evelinastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin