Ännu flera hjärtan går i tusen bitar.


Publicerat den: 2008-03-24 [16:01:56]


image1292

Ännu en gång ska människor få sätta livet till ute till havs. Denna gången drabbar detta Ukraina. I lördags gick en av deras båtar till havets botten någonstans utanför Hong Kong. Några av sjömännen kunde räddas tack och lov men resten är kvar där nere. Just nu i denna stund försöker dykare få kontakt med sjömännen där nere - utan resultat. Det kommer att knackas och pratas om luftfickor hit och luftfickor dit. Jg hoppas från djupet av mitt hjärta att dessa pojkar mår bra och kan räddas från detta kalla hav. Jag hoppas från djupet av mitt hjärta att detta inte förblir en liten notis i våran sketna jävla tidning. Men hoppet är litet. Det vet jag. Jag vet det . . .

. . . men jag hoppas . . .
precis som alla mäniskor som känner och älskar dessa unga pojkar.

Kommentarer
Postat av: Angel

Ussh så hemskt :(

2008-03-24 @ 17:49:19
URL: http://angelnr1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin