Barnmorskorna ikväll :)


Publicerat den: 2008-03-26 [20:30:30]


image1299
så här skulle man haft det nu. Så bort med snö och slask och in med uteserveringar, sol och blommor.

Godkväll mina vänner :) Nu äntligen har vi blåst liv i datorn igen och den fungerar på nytt. Härligt att slippa sitta här i 15 min innan en sida laddas ner. Blogg.se krånglar nog.
Vad gör ni då? Jag har saknat att sitta här och blogga, men dagarna har varit långa och jag har varit mör i hela kroppen. Den vill inte riktigt lyda mig dessa dagara och det tar verkligen ut sin rätta i slutändan kan jag lova er. En heltidsanställd kan inte träna varje dag - det måste jag banka in i mitt lilla huvud också...
Yeah - men nu är det kväll :) Barnmorskorna börjar sända ikväll kl: 21:00 på SVT - Så kom igen nu alla barnmorskor och framtida sådana - se den. Jag kommer dock att missa första avsnittet. Älsklingen ska nämligen spana på Sverige vs Brasilien och då får jag snällt ställa ifrån mig tvdosan och sitta snällt bredvid. Fotboll och män you know :/ Får se om jag får in kanalen här på datorn. Nu när den funkar och allt.

Kommentarer
Postat av: Snexig

Hej hej! Själv så får jag se reprisen, då vi bandar Lost. Kan visserligen se det live nu, men det blev inte så *ler*

2008-03-26 @ 21:16:56
URL: http://snexig.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin