Brudens far.


Publicerat den: 2008-03-24 [15:35:31]

Goddag Sverige! Nu är jag mätt och belåten och väntar på att darling ska komma hem ifrån jobbet så att vi kan dricka kaffe och bara vara :) Träningen idag gjorde susen och jag mår åter som jag ska! 30 min trappmaskin, 10 min roddmaskin och 30 min Core pass blev det idag. Musklerna ska trimmas och göras klara för den underbara brudklänningen. Dagen i ära fick jag även följa pappa runt butikerna och titta efter kostym och byxor åt honom. Far min kommer att vara så stilig på bröllopet. Jag kan ärligt talat aldrig sett honom med slips på. Endast på kort - från mammas och pappas bröllopsdag :) Kostym är inte pappas grej direkt.

image1291


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin