Detta är under all kritik!!!


Publicerat den: 2008-03-17 [21:30:37]


 


image1238
Mysigt på balkongen.


Måndagar är sega vet ni. Men min har varit bra och trevlig. Svärfar är här fram tills imorgon så jag uppdaterar inte så mycket idag. Vi har haft en otroligt bra helg och så är den här arbetsveckan väldigt kort.  Älsklingen har även idag beställt sin kostym med far sin och jag tvivlar inte en sekund på att han inte var stilig som bara den i uppklädd och snygg :) Hur som - jag är ledig från och med torsdag fram tills tisdag nästa vecka :) Påskpynt, god mat och en massa träning kommer uppta min lediga tid. Rensa lite här hemma och bara vara :) Hoppas snön är borta tills dess altså - så jävla trist med denna hemska snö nu när vi är så nära inpå den underbara våren och april månad. Detta är under all kritik . . . 
 Uppdaterar mer imorgon. Jag ger bloggen mer tid från och med imorgon. Nu vill jag bara zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.

Godnatt på er.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja det är allt lite jobbigt att vara sjuk men som tur är så går det ju över. Man ska inte klaga så mycket, det finns de som har det så mycket värre. Ändå klagar jag! Huuhh!
APU betyder arbetsplatsförlagd utbildning, typ praktik!
Åh vad roligt, jag har tänkt att läsa till sjuksköterska sen, är snart klar undersköterska nämligen :)
Ja, det är massor med snö här. Kunde knappt komma fram idag när jag jobbade.. Jobbar i hemvården så det är en hel del åkande.. Oj oj. Nu vill vi ju ha vår!!

Godnatt, sov gott! Kramar

2008-03-17 @ 21:38:28
URL: http://misshannie.blogg.se
Postat av: evelina

åh vad spännande med brudgummens kläder klara! (antar att det var de kläderna du menade =)? )
jag tycker med snön är jobbig!! bort med den och fram med våren!!

kram

2008-03-17 @ 21:38:46
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin