En seg början är lika med en bra början :)


Publicerat den: 2008-03-03 [21:03:55]


image1194
Godkväll mina vänner och happy monday.
Jag ber så mycket om ursäkt för den dåliga uppdateringen men ni vet ju att måndag ären av de segaste dagarna och jag är ganska så trött så här dags.
Måndagen började dock med konditionsträning vilket betyder happy början på hela veckan. Visst är det jobbigt att hasa mig ner från våran varma säng tidigt på en måndag. Som för övrigt är en sovmorgon - men det ger så mycket. Och jag kan alltid basta eftråt och ta en god kaffe efteråt. Små små moment som höjer hela livsglädjen.
Ångesten finns där jämnt och ständigt. Men ju mer jag sköter mig, desto mindre blir den. Och jag ska mata, mata, mata och njuta, leva och ta vara på varje dag av mit liv.

Puss på er alla där ute.
Hoppas ni haft en bra måndag.
För det har jag haft.

Kommentarer
Postat av: evelina

vad bra att du haft en bra dag! det har jag med, varit hemma o tagit det lugnt =) städat o varit ute med kissarna.
spännande med guldsmeden till helgen! du får gärna maila bilder om du har =)!?

kramar

2008-03-03 @ 21:25:56
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin