Enkla tips för fina naglar.


Publicerat den: 2008-03-28 [22:32:14]

Bland det värsta som finns är att pilla med nagelbanden. Jag verkligen ryser vid tanken på detta ochundviker det till varje pris. Men det måste göras och naglar mår så mycket bättre efter detta.


Så mitt bästa och billigaste tips för att få ner nagelbanden är enkel:

1. Varmt vattenbad i en skål eller liknande.
2. Några droppar olivolja.
3. Badda händerna i detta under ca 10-15 min.

Nagelbanden blir mjuka och blir enkla att forma.
Därefter kör jag med Sally Hansens Nailgrowth miracle som går att hitta på Kicks eller Åhlens. Och fastän jag ännu inte använt lacket en längre period så börjar jag redan nu - efter andra kuren att märka skillnad på nagelns fasad :)

image1313


Kommentarer
Postat av: Maja

Naglarna är verkligen inte något jag prioriterar alls! Kram på dig!

2008-03-29 @ 07:47:28
URL: http://totalblackout.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin