Ett stort plus till er!!!


Publicerat den: 2008-03-02 [18:21:37]


image1192

Kommande träningsschema:


Måndag - Kondition. Tänkte unna mig en bra start på veckan genom att gå upp tidigt och träna lite.
Tisdag - Spinning och Step up. Har senaste tiden även kört kondition som uppvärmning. Dock kan det bli lite för mycket och ska försöka hålla mig till passen ist.
Onsdag - Kondtion och Spinning.
Torsdag - Vila.
Fredag - Kondition och Dans.
Lördag - Kondition och Core.
Söndag - Aerobics ( om jag nu mår bra i huvudet:)

Jag måste verkligen rekomendera SATS och deras pass. Instruktörerna är verkligen superbra vilket i sin tur leder till att man vill fortsätta träna. Speciellt onsdagens spinningspass. Gladare och livligare människa får man leta efter. Ett stort plus till dig.

Kommentarer
Postat av: Angel

Vad bra gumman.

2008-03-02 @ 18:24:51
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: Anonym

hurtigt värre ;)

2008-03-03 @ 21:47:12
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin