Far & dotter och lille mannen :)


Publicerat den: 2008-03-15 [22:48:51]


Med tanke på att älsklingen, svärfar och älsklingens syster spenderat dagen i Danmark - en riktig far-dotter-son dag så spenderade jag dagen med min pappa och våran lilla Nemo. Två långa promenader i Slottskogen och Ruddalen fick vi till. Musik inför bröllopet lyssnade vi också på och pappa hade plockat ihop riktiga godbitar från förr i tiden. Han har nämligen fått i uppdrag att hitta gammla godingar. Så nu sitter han hemma och bränner skivor, skriver med fina pennan på de och ser riktigt stolt ut :) Hans enda dotter ska ju gifta sig!!!
image1234
Ute med lillälsklingen i skogen. Där luktar allt så gott och så är ju kollegorna ute och går också.

image1235
Grillad svamp. I love it. Pappa känner mig väl.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vad gott med svamp :) Det är riktigt gott :)
Nu känner jag mig lite bättre, det är på morgnarna det är värst. Dock har jag en envis hosta som inte vill ge med sig, hoppas på att lite hostmedicin kan göra susen!
Har du sett på melodifestivalen ikväll och vad tyckte du i så fall?

kram

2008-03-15 @ 23:43:37
URL: http://misshannie.blogg.se
Postat av: Anna

SÖTVOFFE! Låter som en mysig dag.. och stekt eller grillad svamp är otroligt gott. Jag kan steka upp en massa champinjoner i smör och sen bara äta som det är.. mmm, nu blev jag sugen på det.

Jo vi är båda från Skåne :) Dock har sambon en lite bredare dialekt, särskilt när han pratar med sin pappa och vissa andra.

Såg du festivalen igår?

kramar!

2008-03-16 @ 08:10:56
URL: http://skaninginorrland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin