Förslag någon . . .


Publicerat den: 2008-03-27 [21:57:17]


image1305

Snart helg ju :) Wieeeeee så skoj. Vad ska man då hitta på? Vi funderade lite på att dricka vin med goda vänner här på lördagem men jag ändrade mig i sista stund. Vill så gärna ha det lungt här hemma och bara försöka vila inför den kommande arbetsveckan.

1. Vinkväll med endast älsklingen?
2. Gå ut och roa oss.
3. Skriva på låtlistan till bröllopet och dricka vin :)
4. Vad som - som ink. vin :)

Förslag någon?


Nu är det sängen som gäller för min skull.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Katja

vin? :)

2008-03-27 @ 22:30:07
URL: http://candygal.blogg.se
Postat av: Anna

DEt låter ju lite som mig, svårt att bestämma sig och orolig/rastlös själ!
Jag tycker att stjärntecken verkar stämma VÄLDIGT ofta, däremot dags och veckohoroskop känns mest som hittepå så det är jag inte mycket för.

Ni skulle ju kunna ha middag och sen gå ut och festa till det :) Två flugor i en smäll liksom.
Vi pratade precis om att gå ut och äta i helgen, ska bli riktigt mysigt!

kramar

2008-03-27 @ 22:39:43
URL: http://skaninginorrland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin