Goa gänget :)


Publicerat den: 2008-03-13 [20:58:06]


image1225
Godkväll mina vänner. Torsdagen är snart över och jag ska snart flyga ner i sängen och försöka sova. Imorgon väntar nog en intensiv dag på Tappen med tanke på att SVT var och filmade hos oss idag. Vi kommer med på Västnytt imorgon runt 19 tiden tror jag nog. Jag gjorde allt för att undvika kamerorna. . . Så se Västnytt tomorrow :)

Ville mest önska er en fin kväll och en bra fredag. Själv ska jag iväg och träffa goingarna från mitt förra jobb :)


Puss puss.


Kommentarer
Postat av: evelina

haha jaså, då kanske du är kändis imon =)

hoppas du har haft en bra dag gumman!
kramar

2008-03-13 @ 22:09:23
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin