Gravid= Cancer!


Publicerat den: 2008-03-26 [20:49:35]


image1300www.familjeliv.se  kan man verkligen hitta helt meningslösa saker. Det det finns hur många forum som helst och folk skriver om allt eller inget. Inlägg som: "Jag är i vecka 12 och blöder ganska mycket, tycker ni att jag ska söka sjukvård eller avvakta?" Som faaan att jag hade sökt sjukvård. Vad är det med folk egentligen?
Hur som så fastnade jag för ett inlägg. Där var det en ung tjej som skrev om sin pojkvän. Pojkvännen hade kissat på ett graviditetstest och det hade slagit på stickan. Positivt visade stickan. De sökte sjukvård och det visade sig att den här killen hade utvecklat cancer som tyvärr hade spridit sig runt om i kroppen. Tydligen ger det hormonet utslag på graviditetstest! Fruktansvärt ju. Vad gör man då? Killen är ju bara 23 år gammal :(
Många tjejer ber nog sina killar kissa på en sticka kan jag tänka mig...

Kommentarer
Postat av: Sandee

Snart färdig packat här! Till sommaren blir det vin och dans på baren!
Min älsklings tjej kan vi inte gå på filmen Sex and the city- the movie ihop den har snart premiär? Vore ju en riktig hel kväll, filmen lär ju vara toppen och så några små glas på det!
Kramar

2008-03-26 @ 20:56:57
URL: http://sandee.blogg.se
Postat av: Titti

men gud vad hemskt.. usch :/ Fin blogg du har förresten! :)

2008-03-26 @ 21:24:22
URL: http://tittisegen.blogg.se
Postat av: Angel

Gud så hemskt :(

2008-03-27 @ 10:03:21
URL: http://angelnr1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin