Konsten att kunna banka upp saker.


Publicerat den: 2008-03-13 [09:17:55]



image1220
On the wall in tredje rummet.

Godmorgon mina vänner. Nu är vi inne på tag 4 denna veckan. Och den har varit håll igång måste jag säga. Eftersom jag är Pool denna veckan så hoppas jag mellan buss och Sahlgrenska. För tillfället har vi även akut blodbrist så idag och imorgon väntar vi bara på anstormning. . . Så kom snälla och lämna ifrån er BLOD!!!! Ni är alla guldvärda som försöker och bidrar med liv. Era droppar räddar liv - tänk på det.Hur som. Jag laddar inför de kommande två arbetsdagarna med kaffe, mat och träning.
Imorgon väntar en mycket efterlängtad träff också. Det blir nämligen av till att träffa några av de mest finaste människorna på denna planet. Gänget från gammla jobbet. Mat (!) - japp, vin och en massa massa fnitter :) Wieee så skoj.
Nu ska jag dock fortsätta med att banka upp lite mera saker på väggen. Jag älskar att banka upp saker.

Puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin