Låt drömmen förbli en dröm...


Publicerat den: 2008-03-01 [08:21:43]


image1181

Godmorgon Sverige. Min lilla familj är uppe tidigt och sitter för tillfället i soffan och dricker kaffe. Jag hamnade för övrigt mellan lakanen redan runt 21 tiden igår och har sovit som en stock fram till 7 på morgonen :) Jätte skönt och verkligen behövligt.
Har drömt en massa om bröllopet igen. Att klockan tickade på och jag hade missat kyrkan. Istället körde jag mina träningspass på SATS och kånkade omkring på min tunga och stora bröllopsklänning där, hahaha. jag vaknar alltid skräckslagen och vet inte alls vart jag befinner mig. Som tur är drömmen endast en dröm.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken bra ide, blogga bröllop =)

2008-03-02 @ 11:26:52
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin