Min personliga tränare är JAG!!!


Publicerat den: 2008-03-20 [20:56:39]


image1255

Eftersom jag inte är så där jätte insatt i styrketräningens värld så läser jag I Form och några andra sport tidningar för att förstå mig bättre på kroppens olika muskler och hur man bäst bygger upp de. Vi tjejer fokuserar väldigt mycket på att förbränna och göra av med kalorier. Trappmaskin och trampmaskin försöker vi köra stenhårt på. Och visst är det bra med kondition - med måtta. Musklerna måste också byggas upp och då är det superbra med lätt styrketräning. Mage, bål, rygg, armar, ben och axlar.
Jag har köpt hem ett litet rosa häfte.
Jag klipper ut det bästa och tar med mig det till SATS :)
Personlig träning - när den är som bäst.
Peppa mig - klarar jag av alldeles själv.
Motivation, motivation, motivation . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin