Naturgodis och gubbisar!


Publicerat den: 2008-03-15 [21:35:46]

image1232

image1233
Räkor, sallad, naturgodis och så årets första jordgubbar :) Guuud vad gott det var :)

Nu är det schlager och så mina två pojkar bredvid. Det är livet måste jag säga :) Älsklingen har varit i Danmark med syster och pappa sin. Och visst känner darling mig väl -  Baileys och M&M´s fick nämligen följa med hem till mig.Gårdagens kväll blev inte direkt som jag trodde men bra blev den iaf. Jag och A. kan verkligen festa :) Vilket betyder att jag inte mått prima idag - så jag får skylla mig själv :) Men nu röstar vi för fullt iaf. Jag älskar Sibels låt. Hon är grymmt bra och väldigt söt. Balkantjej vet ni :) Tyvärr tror jag nog att den där Perelli vinner... ush. BWO har mest Schlager känsla, så det blir spännande att se resultatet .)

Kommentarer
Postat av: Angel

Åh vi köpteo chså jordgubbari
går sååå gott

2008-03-16 @ 08:47:48
URL: http://angelnr1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin