Poison . . .


Publicerat den: 2008-03-05 [21:02:11]


image1203

Dags att krypa till kojs. Jupps. Det är dags nu. Dagen har varit underbar. Verkligen.
Träningen var verkligen underbar och det nya musiken på spinningen är verkligen bra. Speciellt  - Poison med Alice Cooper är bra. Synd att älsklingen inte spinnar - för då hade han verkligen rockat loss på den här låten. Han brukar nämligen ge järnet på just den här låten när vi har våra Sing Star kvällar och jag har därmed lärt mig texten utantill :) Den är stark. Den är jätte bra.
Godnatt på er sötisar och sov gott. Efter imorgon så är det fredag. Glöm inte det. Men innan dess så är det torsdag och då ska jag hämta hem min lilla Nemo älskling.

Puss och god natt.

Kommentarer
Postat av: Angel

Åh så söt han är vovven,sov så gott gumman

2008-03-05 @ 21:18:27
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: evelina

haha ja det är en bra låt det! åh har ni inte er lilla älskling hos er nu? vad jobbigt!
härligt att du haft en så bra dag vännen!

kram

2008-03-05 @ 21:36:16
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Anonym

God kväll snäckan! Ja man har varit med om en del när det gäller med min mage...kan hoppas att det går mot rätt håll....Då är det inte många månader kvar till den stora dagen,,allt planerat klart? haft en bra onsdag... kram på dig

2008-03-05 @ 21:54:04
URL: http://Blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin