Vackra, vackra diamanter . . .


Publicerat den: 2008-03-11 [21:41:28]


image1219Godkväll mina vänner. Jag sitter äntligen i våran soffa och ska snart placera mig i sängen för att nana.
Älsklingen och jag har idag varit hos guldsmeden på Smycka i Mölndal och mannen vi fick träffa var otroligt kunnig, trevlig och ärlig i sina ord. Vifick en mycket bra service och beskrivning av kvalite, diamant storlek och hur ringen kommer att se ut. Jag vill inte skriva så mycket om den på bloggen eftersom ingenting är riktigt säkert än - men fin kommer den att bli. En ganska så tjock och tung ring i vitt guld. Med en stor - upphöjd diamant i mitten och tre mindre på vardera sida. Den är snygg måste jag säga. Nu går jag bara omkring och drömmer om den :) Så här hemma ska vi grubbla lite och se om vi kan lämna in lite guld för att reducera priset lite . . .

Kommentarer
Postat av: Kristina

Å den låter ju jättefin:) Ska bli kul att se bilder sen. Kram

2008-03-12 @ 09:28:57
URL: http://thisis.blogg.se
Postat av: evelina

åh jag vill ju veta allt.... berätta mer på mail om du vill!

kram

2008-03-12 @ 21:51:32
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin