Absolut värt det!


Publicerat den: 2008-05-03 [10:58:13]



image1457
precis nygifta fast på papper då :) Älsklingen försöker gömma champagne flaskan under kavajen. Jag måste säga att H&M organic cotton klänningen var väldigt söt att se på men man såg gravid ut i den tyvärr :(

Nu är jag uppe :) Äntligen! Sorry för skit dålig uppdatering men vi hade allt för skoj igår och kom hem ganska så tidigt inatt - Idag med andra ord! Efter after worken var vi som sagt och grillade hos vänner ute på Näset och därefter försvann kvällen i musik och massa prat :)
Visst är jag seeeeg idag men det är värt allt. Nu väntar jag och darling på hans pappsi :) Min svärfar med andra ord.

Kommentarer
Postat av: Angel

va fina ni är,jo kanske men hur leker man med ett sånt test?hahaha d e ju lite för sjukt tihi

2008-05-03 @ 11:11:26
URL: http://angelnr1.blogg.se
Postat av: evelina

åh ni är så fiiiina! och du ser inte alls gravid ut i den, men jag förstår vad du menar =)

kramar

2008-05-03 @ 11:20:39
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Anna

Vad fint!! Du får visa en massa foton sen från bröllopet. Åker hans släkt ner också eller hur blir det?

Efter New York och Lund så kommer vi vara i Umeå och jobba, sen har jag någon vecka i augusti som jag är ledig med så då får vi se om det kan bli någon miniresa eller så :)

Ha en toppendag, kramar!

2008-05-03 @ 13:06:13
URL: http://skaninginorrland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin