Idag blev jag åter liten . . .


Publicerat den: 2008-05-10 [22:32:44]

Godkväll godkväll. Här sitter jag hos pappsin min. Vi har ätit en massa massa räkor. Druckit lite vin. Pratat strunt och skrattat som två galningar. Och kanske är vi just - två galningar!!!! Pappa och jag har samma humor. Vi förstår varandra endast genom blickar. Det behövs inte mycket ord här inte. Vi har varandar. Och så muciken också. Hela två konserter har vi gått igenom ikväll. Och så lite musik här på datorn  :)
Nu är jag som sagt åter i mitt flickrum på Musikvägen. Jag är liten åter igen. . .

Kommentarer
Postat av: Lexi

Hej=) tack så mycket!

Japp jag hoppas det går över helt, det har släppt lite nu, försöker tänka logiskt och positivt istället=)

Va mysigt du måste ha det med din pappa=) hoppas du får en fortsatt skön kväll=) Kram kram

2008-05-10 @ 22:59:49
URL: http://alexxxi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin