Jävla ana/mia människor :( Ni gör mig förbannad!!!


Publicerat den: 2008-05-12 [21:58:24]


image1493

Måndagen är över. Jag är hemma och ska snart krypa ner i sängen! Nice. Nice.
Sitter och läser bland några av mina kommentarer. Jag reagerar starkt på att människor som stödjer ett Pro Ana/mia liv kan bli så uppmärksammade runt bland bloggatmosfären.
Jag begriper inte hur människor som lägger ut Thinspo videos. Har Nicol Richie som förebild och babblar på om hur vackert det är när benen sticker ut - får över huvud taget driva en blogg. Detta är fruktansvärt.
Folk lider faktiskt av äs. Det är en äcklig och fruktansvärd sjukdom.
Vanligtvis en bantning som urartar. Inte en livsstil. Jag tror inte på detta.
Det är ingenting man bör eftersträva.
Och för Guds skulle - uppmana inte andra till detta hemska liv.

Jag vill ruska om dessa unga människor. Och fråga de:

Vill ni knalla omkring med en tantrullator vid 40 års åldern?
Vill ni kissa ner er vid 35 pga. njurar som inte vill fungera?
Vill ni bli gula och fula vid en ung ålder?
Tappa tänder. Tappa hår.
Förlora vänner. Familj?
Bli barnlösa?
Känna er dumförklarade under en vanlig diskussion?
Fummla omkring som gråa, meningslösa spöken? I en dimma?

Vill ni det?


 

Okeys - fortsätt leva efter Hunger hurts, but starvation works.
Ni hamnar i graven förr eller senare.
Jag dalltar inte. Det är sanningen.
Jag har sett och upplevt detta på nära håll.

Kommentarer
Postat av: Anna

Har också halkat in på ett par av dessa sidor och blir så himla ledsen för deras skull och arg för att dom faktiskt kan påverka människor på ett VÄLDIGT negativt sätt.

2008-05-13 @ 18:52:51
URL: http://skaninginorrland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin